Pracovní UTV Linhai s naftovým kapalinou chlazený japonským tříválcovým motorem Kubota o obsahu 1100 cm3. Automatická převodovka CVTech, L/H/N/R + motorová brzda. Pohon 2x4 / 4x4. Elektricky uzamykatelné diferenciály na přední i zadní nápravě. Elektrický posilovač řízení EPS. Full-LED matrixové světlomety, LED světla pro denní svícení, přední dynamické LED blinkry, sklápěcí korba, nezávislá dvojitá A-ramena vpředu i vzadu, 4x hydraulická kotoučová brzda, tažné zařízení oko-čep, maximální tažná síla 1932 kg, přední ochranný rám, plnohodnotné čelní plexi, el. naviják 4500 lbs, ocelové disky
Motor Kubota Diesel
Motory Kubota, jsou záruka kvality a spolehlivosti. Léty prověřený tříválcový motor diesel Kubota D1105 je proslulý svojí spolehlivostí a životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Na motor navazuje špičková automatická převodovka kanadské firmy CVTech.
Elektrický posilovač řízení
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší a ani celodenní práce nebo dlouhá jízda vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Pohon 4x4 se dvěma diferenciály
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje vynikající prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka můžete zvolit náhon pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě víc zvýšit trakci.
Výhody UTV Linhai
Nezávisle zavěšená kola
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem.
Sklopná korba
Na variabilní ocelovou korbu naložíte všechno, co potřebujete k práci. Nosnost 400 kg.
Moderní digitální displej
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace.
automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda
Uzávěrka diferenciálu:
vpředu i vzadu
Koncový převod:
kardanem
Podvozek
Zavěšení přední:
nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní:
nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena
Pérování přední:
hydraulické tlumiče
Pérování zadní:
hydraulické tlumiče
Brzdy přední:
2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní:
2x hydraulická kotoučová
Parkovací brzda:
ruční
Pneumatiky přední:
AT26 x 9–14
Pneumatiky zadní:
AT26 x 11–14
Rozměry a hmotnosti
Celková délka:
3110 mm
Celková šířka:
1543 mm
Celková výška:
1990 mm
Výška sedadla:
915 mm
Světlá výška:
240 mm
Rozvor:
1930 mm
Hmotnost:
807 kg
Nosnost korby:
400 kg (off-road)
Tažná síla:
1932 kg
Palivová nádrž:
35 l
Rozměry korby:
1420 x 1020 x 290 mm
Doprava a předání zahradního traktoru
Doprava malotraktoru.
Doprava malotraktoru probíhá na adresu určenou zákazníkem.
Cena dopravy je od 1000 Kč s DPH.
Dopravu malotraktoru zajišťujeme pouze našimi dopravními prostředky a našimi zaměstnanci.
Součástí dodávky je zaškolení obsluhy.
Zaškolení obsahuje:
Seznámení obsluhy s ovládáním traktorem.
Proškolení obsluhy jak na údržbu malotraktoru a čelního nakladače.
Náhradní díly a servis pro malotraktory
Náhradní díly pro stroje a malotraktory jsou k dispozici v naší nabídce. Nabízíme široký sortiment dílů, které mohou být potřebné pro opravy a údržbu vašeho zařízení.
Pro zákazníky také poskytujeme servis pro malotraktory a veškeré příslušenství. S našimi odborníky můžete mít jistotu, že vaše technika bude vždy v perfektním stavu.